Werken bij Joy Living

“Dat de verantwoordelijkheid van de ontwikkeling van onze bewoners mede in jouw handen ligt, schrikt jou niet af. Sterker nog, dat is precies waar jij naar op zoek bent!  Joy Living biedt 24/7 zorg aan jong volwassenen met de diagnose autisme. Samen kijken naar mogelijkheden en kansen voor deze doelgroep is jouw kracht en onze passie.”  
 
Beschikbare functies:
 
Persoonlijk begeleider voor gemiddeld 24-28  uur per week op onze locaties in Barsingerhorn en Heerhugowaard
Assistent woonbegeleider voor gemiddeld 20 uur per week op onze locaties in Barsingerhorn en Heerhugowaard
Groepsassistent voor gemiddeld 20 uur per week  op onze locatie in Heerhugowaard
Consulent Sociaal domein voor 24 uur
Wat vragen wij van jou:
Enthousiasme
Hart voor de zorg
Zorggerelateerde opleiding  (voor wat betreft de functie van persoonlijk begeleider en assistent woonbegeleider)
Ervaring is mooi meegenomen, wij helpen jou graag met de uitbreiding van jouw kennis
 VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is verplicht, wij vragen de verklaring voor je aan en de kosten worden vergoed.
Wat bieden wij jou aan:
Een leuke werkplek waar jij het verschil kan maken
Salaris conform CAO Sociaal Welzijn
Dertiende maand, vakantiegeld en reiskostenvergoeding
Vergoeding voor zorgverzekering
Scholing en workshops
Nadere uitleg:
Assistent woonbegeleider:
Jij bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de 24-uurszorg die wij verzorgen aan onze bewoners. Samen kijken jullie naar alle facetten binnen het veilig wonen. Jij heb oog voor onze bewoners en draagt zorg voor een veilige, huiselijke en schone omgeving. Jij werkt samen met de collega’s om onze bewoners naar het gewenste niveau te tillen. Ondersteuning voor de persoonlijk begeleiders in alle administratieve taken hoort hier ook bij.
Persoonlijk begeleider:
Jij bent leidend in de zorg voor jouw bewoners, samen met jouw collega’s draag jij zorg voor concrete doelen, een helder zorgplan en duidelijke communicatie met alle betrokken partijen. Jij staat voor de veiligheid en draagt bij aan de ontwikkeling van onze bewoners. Samen met het team zorgen jij voor een veilige huiselijk omgeving.
Groepsassistent:
Jij bent de helpende hand in het team. Met oog voor hygiëne en veiligheid ben jij in staat om zowel voor onze bewoners als voor jouw collega’s een fijne woon- en werkomgeving te waarborgen.  Een spelletje spelen met onze bewoners, een wandeling maken of zorgen voor een opgeruimd huis, niets is jou te gek. Jij kunt snel schakelen en vindt het leuk om zowel jouw collega’s als onze bewoners te ondersteunen.
 Consulent Sociaal Domein:

Als Consulent Sociaal Domein beoordeel je zelfstandig complexe aanvragen van (potentiële) bewoners, die erg uiteenlopen. Daarnaast werf jij actief voor nieuwe bewoners, waarbij jij de intake procedure begeleidt. Na de aanvraag plan je een rondleiding op locatie, hier zal je een intakegesprek voeren samen met collega’s, informatie verzamelen en advies geven over de mogelijkheden die er zijn. Na afloop van het gesprek maak je een verslag en beoordeel je wat er nodig is bij deze specifieke aanvraag. Ook nadat de aanvraag is afgerond blijf je betrokken door het aanvragen/onderhouden en verlengen van de indicaties. Daarnaast ben je bezig met het beantwoorden van inkomende e-mails, verslagen uitwerken, zorgplannen meeschrijven en beschikkingen regelen. De afspraken, die je hebt staan, bereid je goed voor zodat je weet waar je op moet letten tijdens de afspraak.Jij bent enthousiast, communicatief vaardig en nauwkeurig. Fungeren als een spin in het web is jou op het lijf geschreven!Tot slot onderhoudt jij goed contacten met de gemeentes en het zorgkantoor.

Functie-eisen

  • Actuele kennis van het Sociaal Domein, voorliggend en maatwerk voorzieningen en juridische context van de WMO, WLZ en Jeugdwet is een voorwaarde.
  • Kennis en ervaring van schrijven en onderhouden van zorgdossiers
  • Zorg  en autisme kennis
  • HBO diploma, liefst met een maatschappelijke, sociale of zorg achtergrond
  • Vlotte en zakelijke communicatie, met tact en overtuigingskracht;
  • Resultaat- en oplossingsgericht;
  • Pro-actief, respectvol en klantgericht

Daarnaast ben jij een doorzetter en maakt makkelijk contact met je collega’s  en in- en externe partners.

    
Reacties en of vragen mogen per mail naar Marcha Stam (marcha@joyliving.nl)